2010-01-22
17:54:16

hihi, okej:P

asså nu börjar jag tycka det r riktigt spännande med spöke grejer, så om ni vill fråga nåt som har med spöken att göra t:ex berätta vad som hänt er någon gång, ellr om spökenvisar sej ellr så, så kan jag berätta om ni vill.. r så insatt nu!:P<3
Postat av: Agge<3

Har du någon gång fått läanslan av att ett '' spöke '' är hos dig? FÖR DET HAR JAG :s



Om du nån gång har fåått den känslan.. Drömde du om konstiga saker?



Var du tvungen att skriva det här? Nu blev jag intresserad av spöken :O :D <33333 loe U

2010-01-22 | 18:07:56
Postat av: julia norén

tjatja,

för ett tag sen försvann typen film från vårt tv bord och efter typ 3 veckor va den tillbax igen :O

sen försvann min underställströja f¨rån torkskåpet o vi typ tokletade där, några timmar efter var den tillbaka, scaaaryy! :) men det e lite skoj eftersom man får en känsla av döda mormor o morfar!! :D

rysningar kmr ofta... hehe xD

2010-01-22 | 20:54:48
Postat av: laban

det e jue jag som spökar hos josefin (a) <3

2010-01-26 | 20:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: