2010-01-23
11:06:43

hihi paaaniiiik ellr inte:p

omg jag får paaanniiiiiik !:) sara har typ inte vaknat än och jag ska möta henne om två timmar, och aa, haha:) det var väl bara det, men mamma r och solar sen kommer hon hem med vicke som varit på innebandyatch och då passar han nea och mamma skjutsar ner mej till centrum och jag får pengar av henne så vi kan handla candy i kväll:) hihi:) vi drar väl t coop ellr så, och då tar vi säkert bilder på vägen, i have noo idea:) men aja, det kommer bli askul och om någon vil ut ikväll så drar vi gärna ut om sara vill ofcourse, men JAJA, hah r fett flummig men okej, kisses!
Postat av: Moa

nu ska jag och mina kompisar på bio och se "har du hört ryktet om morgans" Har du sett den eller hört något bra om den? :)

2010-01-23 | 11:48:06
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: