2010-01-19
15:02:12

http://plogfelds.blogg.se

sara skrev om ett test på mej så jag gör ett till om henne:) 

1. Vad heter hon?
  SAra Maria Plogfeldt

2. Hur gammal är hon? 14 år

3. När träffades ni sist? Vi chattade på msn för några timmar sen, men sen i fredags annars.

4. Vad har hon för hårfärg?
Bloondie

5. Brukar hon färga håret? Inte vad jag vet, men hon har blekt det!!:)<3

6. Vilka färger har hon haft? Blont vad jag vet:)

7.Vad har hon för parfym?
HAHAxD jag vet inte:P

8. Är hon galen? Hon r alltid galen:P

9. Vad är erat bästa minne? Asså vi har massa minnen

10. Har ni många minnen ihop? Ganska många :P

11. Vart bor hon?
   I mitt Hjärta!!!!!

12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej men vi kommer enligt mig :P<33

13. Är du avundsjuk på henne?
Alltid.

14. Vad heter hennes syskon? Anna Plogfeldt:)

15. När träffades ni första gången? När vi börja 7an

16. Hur träffades ni? Igenom kompisar<3

17. Vad går hon i för sporter?
Handboll:)

18. Vad kan hon göra på helgerna? Vara med mej Ofc:)

19. Göra efter skolan?
Det r en sak mellan mej och henne.

21. Har ni pussats?
 Nepp

22. Brukar ni säga att ni älskar varandra?
varje sekund

23. Har hon fräknar?
  Nej det har hon inte.

24. Har ni kollat på film någon gång?  aa:Pi skolan :)

25. Har ni bråkat någon gång? Nej aldrig!!!!!!!!!

26. Har ni sovit i samma säng?
nepp inte än, har inte varit så bra kompis med henne länge!

27. Har ni skrattat tills ni gråtit?
VARGE DAG :D ALLTID

28. Har du sett henne gråta?  Ja<33

29. Vad gjorde du då?
kramade henne och pratade med henne och trösta henne<333

30. Har du sett henne vara riktigt arg? aa xD

 31. Har hon sett dig gråta? haha aa, i torsdags eller tisdags:P<3

32. Vad ska ni göra i sommar? Umgås 24/7!!!!!!!!!!!!

34. Har ni pratat i telefon någon gång? Haha om vi har!

35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Änglar kan inte dö så det finns ingen risk att hon dör!!!
  
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Vi kommer alltid att vara kompisar!!!!!!!

37. Älskar du henne?
 idag! imorron och föralltid!!!!!!!!

38. Vad är det bästa med henne?
Allt !!!

39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på?
Ingenting , hon är perfekt!

40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner?
Allt mitt e ditt Sara!!!

41. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? Det var jag som koperade den av hennexD<333
Postat av: E

haha, jossan du ahr ju inte skrivit några egna svar. Nästan inget svar är perssonligt av dej. Sara har skrivit domdär svaren ju. Föresten så heter hon inte Sara Maria Johansson. Hon heter Plogfeldt;)



<3 loveyah

2010-01-19 | 16:08:39
URL: http://emeliesvarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: