2010-01-11
22:59:00

i love my mum and dad;)<3

hejhej=) ni känner jag mej duktig, pappa har åkt till jobbet, mamma r uppe och nattar nea och medans hon har gjort det så har jag: städat köket, hallen och vardagsrummet.
på vardagsrumsbordet står ett glas med cola och chipsen r framdukade. hon får låna min data också;) och det bästa av allt, jag vill INTE ha betalt, och vet ni , det känns faktiskt skönt att inte få betalt. då känner man såhär, istället för att jobba för arbetet så kan ju föräldrarna lika gärna ge en pengar:) men nejnej jag vill INTE ha betalt..! haha vilken skrytmåns jag r , men det r sant;)

Postat av: Världens bästa Alicia =) <3

Sv :Jag är inte så bra på att klippa ut bilder, men jag känner en som är. Så ja skulle kunna fråga henne om hon ville klippa ut lite bilder (har hon gjort förr) så kan jag göra header? <3 :)

2010-01-12 | 07:16:35
URL: http://aliciahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: