2010-01-27
06:56:26

idrottsdagen<3

tänkte bara beräta lite om vad som hände igår!

jag och sara somnade klockan tre och var tvugna att vakna klockan fem, sen fick vi inte sova på bussen för niorna satt och sjöng, och det var mest killar som sjöng och aa, det var jätteirre!! sen så blev det kul för dom körde samma låt om och om igen.. sen när vi kom dit så aa, åkte vi skidor men jag typ vred mitt knä så jag kunde inte åka på hela dagen:/ saad.. men jag och sara åkte sittlift, och det var typ askul, vi tog lite bilder som sara ska lägga in sen och sånt, så d blir inga bilder nu.! men sen när vi åkte hem, så sjöng jag med niorna haha, och sara fick ett konstigt sms och ALLA på bussen garvade och herreguud!! och eve satt i saras knä och sen skämtade eve och sa att sara hade kissat på sej( fast det var ett skämt) och då frågar niorna vad sara heter hon ba: INGENTING, jag heter ingenting, och eve sa: hon heter sara, och då började killarna sjunga sara sara sara: kiss kiss kiss, haha<33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: