2010-01-04
23:56:30

jag älskar er r&r!

Vad ska jag säga? jo jag börjar med att säga såhär, JAG ÄLSKAR ER och har ALLTID gjort det!
vi blev vänner för ungefär 8 år sedan efter 1 år blev vi som systrar, efter alla dessa år så har vi inte hittat tillbaka till varandra:s men nu så börjar allting falla på sin plats! vi r mer med varandra, vi skrattar tillsammans och framförallt, vi älskar varandra, vad skulle jag göra om inte ni fanns? det r ni som gör mej till 100% glad om dagarna, det r ni som får mej att skratta, och framför alllt, ni får mej att känna mej som en bra vän, det r er jag vill vara det, har försökt visa det men jag tror inte ni har fattat, jag vill att allt ska vara som förrut och jag VET att det kommer hända. imorgon sak vi fan ha bäst!
jag älskar er tjejer,
jag älskar er, rosanna och rebecka!

/ eran BÄSTAVÄN, Josefin Johansson!

Postat av: rosiesmorin.blogg.se

Nawwwww, fett sött!!<3

Älskar dig me!! :)<3

2010-01-05 | 19:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: