2010-01-18
20:30:10

jag SKA sova, efter det här

snygg rubrik huh, MIHIHIHIHI.. nejmen nu sk ani få veta pyttelite om mej!

Bästa ämnet i skolan: Bild                                                                                                                                                                          Drömjobb: Tänker inte på sånt nu
Favoritfilm: ingen aning, har ´flera
Favoritspel: Google Eyes, lätt
Favoritskådis: Typ Björn Gustavsson
Favoritartist: Asså flera..
Favoritmat: Kött och pommes
Favoritglass: Magnum (classic)
Favoritfärg: Rosa..
                                                                      Hobby:Fotboll, <333                                                                                                  Min största ovana: Vet ej
Min största fobi stavas: Läskiga saker, haha:P 
Något som de flesta inte vet om mej: Haha, Det är mycket!   
Min största skräck är: Ingen aning,( r lite tråkig idag:P)
Det galnaste jag har gjort: HAHA:D Många saker..
Om jag kunde göra en sak för en dag: Det skulle vara mycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: