2010-01-31
22:51:13

laget in my heart! skrattattack:)

jag kommer inte blogga så mkt imorgon, för imorgon tänkte jag att jag bara skulle plugga, det r ju bra!:P


Jag var ju på fotbollscup i helgen men jag orkar inte berätta allt så jag berättar bara lite.. !

på kvällen så berättade alla spökhistorier och attt nån knackade på fönstret handlade en spökhistorian´om, alltså det var kolsvart i rummet och det var bara mellis mobil som lyste och alla låg i en ring på golvet, men jallafall, och då tänkte jag och hanna och nåra fler att vi ska ut och busa så jag hanna och dom andra säger att vi ska på toa och istället går vi ut( jag går ut i tshirt och shorts:s) och vi typ knackar på fönstrerna och alla blev rädda tror jag, men dom s¨g inte så rädda ut när vi kom tillabaka:P misslyckat:P Sen igår ellr idag, kom inte ihåg så skulle sofie byta om och då hade hon tröjan på sej och hade dragit ner ärmarna och jag trode tröjan skulle vara så jag bba: fett snygg tröja.! och sofie ba: ehum.. asså det r ju inte axelbandslös utan dom här ärmarna ska sitta där, och jag och sofie BRISTER ut i skratt, asså vi låg och skrattade i typ tio minuter och herregud typ moa började garva åt mitt skratt:P hahahhaha:D

Sen nu idag så gick vi till final och vi vann( jag stod i mål) och vi hade inte klarat det om inte alla hjälptes åt, och jag r verkligen jättestolt över tjejerna! och vet ni, i semifinalen så blev jag matchens lirare:D wiiie:d men akejj.. och sen så aa åkte jag mamma och pappa hem och vi stannade på coop och köpte en pastasallad, läsk och chips, sen så stannade vi vid en godisbutik, fuuullt med godis, tappade räkningen efter 100 sorters godis asså det var så himla mkt, asså guuuud!! men nu ska jag sova, börjar kvart över nio, pappa skjuutsar mej til skolan för jag har bara ett klipp kvar på min remsa..!

men nu ska jag sova, puss!!


Matchens lirare:)




vad vore jag utan er?<3 joo ingenting!!<33 Love you all!


Postat av: melinda

daah, sista bilden är från min blogg! :D <3

2010-02-01 | 15:30:26
URL: http://mauh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: