2010-01-21
23:37:28

omg, roligt och skabbigt på samma gång:P

nu ska jag berätta lite om min kväll som jag har tillbringat i källaren..

jah och mamma skulle typ möblera om, och i ett hörn så var det en ASstot spindel och mamma fick lxm panik så vi dammsugade upp den.. sen när vi skulle byta dammsugarpåse så var pappa tvungen att komma ner och byta den eftersom varken jag ellr mamma ville:S haha:D sen så sätter vi oss ner och kollar teve och jag bytte kanal till femman men den bara bytte till 1:an hela tiden och då tog mamma ut fjärrkontrollen men det typ fortsatte att bläddra och aa det var fett skabbigt, jag ba rusade upp och mamma asgarvade, ahha, jaja om 5 timmar så ska jag upp så jag ska sova nu, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: