2010-01-11
21:02:16

svar på kommentar.

hejhej=) fick en kommentar så här lyder den , haha:P

Postat av: anonym


Du byter ju nästan alltid header:( do flesta är ju rätt snygga men endå..

Svar: jag vet att jag gör det:) men jag truvs aldrig med någon header som jag har, jag ska göra en mer personlig som jag komme rha jättelänge, men jag måste bara tänka ut hur jag ska ha den och så, men tack för din åsikt:)

nästa gång, skriv ditt riktiga namn:)



Ska snart fixa läxorna och sånt, sedan ska jag fixa i mitt rum, och sedan jaa, bara koppla av, ska ju SNART slagga också så får väl skynda mej, KANSKE blir ett inlägg ikväll!
Postat av: nathalie

sv: aww, tack :]

du har oxå ren väldigt fin blogg!

hur mår du då? :)

2010-01-11 | 22:26:36
URL: http://nathaliekindhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: