2010-01-15
23:03:32

tror han r borta !

ånejj, det kan inte hända.. tror jag har förlorat min allra bästavän. Han var lxm allt för mej. vi hade så jäkla kul ihop fast han knappt lxm var medveten om det. jag och mamma var ute ett tag nyss och vi såg kattspår som helt enkelt bara slutade mitt ute på gatan lxm.. jag vet inte om jag har förlorat honom eller så. men om jag har det vill jag bara seja. Jag ÄLSKAR dej ÄLSKLING, ingen annan kan älska dej så mkt som jag göR!! Atlas!:'(.

OMG mitt hjärta känns så tomt på nåt sätt. asså tänk att förlora er allra bästavän! jag bara grinar och grinar.. asså åå , när jag la mej på kvällarna och han alltid brukade gosa in sej i täcket vid mina ben och bara spinner.. han var så söt.. och när jag kliade honom och han verkligen njöt lxm, asså jag saknar verkligen dej, kom tillbaka, jag klarar mej inte en dag till! snälla atlas jag ber dej snälla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: