2010-01-03
00:24:35

tuff dag, och det kommer flera dagar!

hej, kom hem för typ 1 och en halv timme sen... berättar lite kort om dagen, men imorse åkte jag och kollade på brorsan när dom körde, sen åkte vi hem i typ 1 timme och sen åkte vi till min cup, men mitt under cupen fick jag jätteont i min mage så linns lillasyster som r född 1999 fick hoppa in som målvakt, vi spelade ju i 95 serien, så d var ju tuffa lag, men Jessica, alltså linns lillasyrra släppte bara in ett mål på två matcher, men det slutade hela med att vi kom trea i cupen av 95:or det r riktigt bra! imorgon r det cup igen, då ska jag upp halv sju, sen kommer jag hem vid 14:00 kanske, och sen på måndag har jag cup igen, och sedan på lördag nästa vecka har jag cup igen, så det r bara att bita ihop:) puss.!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: