2010-01-19
11:07:13

Vanessa ''bästis'' Holgersson

Vad heter hon?  Vanessa Seneyna(stavning?) Holgersson

  2. Hur gammal är hon? 13 ( fyller fjorton 14 oktober)

3. När träffades ni sist? I höstas:'(

4. Vad har hon för hårfärg?
Brownie

5. Brukar hon färga håret? Nej, hon har bara slingat det.!

6. Vilka färger har hon haft? Just brown!

7.Vad har hon för parfym?
många, men en kommer jag ihåg som var pytteliten;)

8. Är hon galen?
Ooh du skojar? haha.

9. Vad är erat bästa minne? Asså vi har typ tuuusen minnen! 

10. Har ni många minnen ihop?
Ooomm vi har..

11. Vart bor hon?
   Hon r STHLMbarn men hon bor i GBG nu:/<3

12. Har ni varit utomlands tillsammans?
Nej men snart blir det USA:)

13. Är du avundsjuk på henne?
Alltid.

14. Vad heter hennes syskon? Daniel, och sen finns ju jag och viktor alltid där för henne!

15. När träffades ni första gången? När vi började sexårs

16. Hur träffades ni? Jag eller hon gick fram och frågade ifall vi skulle leka, då blev vi typ bästisar haha:P

17. Vad går hon i för sporter?
har gått på fotboll

18. Vad kan hon göra på helgerna?
Vet inte, men hon kan ju alltid ringa mej:)

19. Göra efter skolan?
Pluggar, umgås.

21. Har ni pussats?
 Nejj

22. Brukar ni säga att ni älskar varandra?
Every day

23. Har hon fräknar?
  Nej det har hon inte.

24. Har ni kollat på film någon gång?  Typ tusen gånger!

25. Har ni bråkat någon gång? Ja , men vi löser ju alltid det!

26. Har ni sovit i samma säng?
Ja d har vi

27. Har ni skrattat tills ni gråtit?
Såklart, och en gång så skrattade vi utan att vi visste vad vi skrattade åt.:)

28. Har du sett henne gråta?  Ja, typ flera gånger!

29. Vad gjorde du då?
sa att jag alltid finns där för henne, rättare sagt, tröstade henne:P

30. Har du sett henne vara riktigt arg? ää ja?!:)<3

 31. Har hon sett dig gråta? Flera gånger!

32. Vad ska ni göra i sommar? Jag kommer typ åka till henne med min famlij sen ska vi väl åka någonstans:)

34. Har ni pratat i telefon någon gång? Haha om vi har!

35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Skulle inte tänkt mej ett liv utan henne.!
  
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Vad r det här för frågor? klart vi kommer.

37. Älskar du henne?
  Alltid!

38. Vad är det bästa med henne?
Allt

39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på?
Ingenting , hon är perfekt!

40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner?
Självklart!

41. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? Såklart att jag vill!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: