2010-01-10
01:15:59

veckans kändis

kände mej pigg så jag tänker göra ''veckans kändis-saken''

Veckans kändis är....... Eva Simons!
(allting som står i ''jag-form'' r alltså Eva!


Bästa ämnet i skolan: Musik
Drömjobb: Det jobbet ''jag'' har nu som sångerska är ''mitt'' absoluta drömjobb!
Favoritskådis: ''Jag'' gillar Will Smith.
FavoritArtist: Beyoncé Knowles, hon r riktigt bra tycker jag! Det hon gör på scenen kan ingen annan göra!
FavoritMat: Sushi. jag älskar verkligen lax och misosoppa. Mums!
FavoritFärg: Röd
Hobby: ''Jag'' älskar att rita och måla.
FavoritSport: Zumba, det är en dans-dvd som ''jag'' alltid har med mej. Det är så roligt att dansa.
Jag kan inte leva utan...: Alla ''mina'' kläder. Våga inte ta ''mina'' kläder ifrån ''mej''.
Min största fobi stavas: Att landa när man är ute och flyger. Usch jag gillar inte det!
Något det flesta inte vet om mej är: Jag kan spela klassiskt piano.
Något som jag verkligen älskar: Att göra musik och att skriva. Det är min kärlek i livet!
Min Kändiscrush: Jag tycker att Zac Efron är väldigt söt. Och killarna i Jonas Brothers.
Min största passion: Musik, såklart! Att göra musik är som att äta en riktigt smaskig och god tårta!
Något jag hatar: Människor som är avundsjuka. Men jag kan inte säga att jag hatar dom, för att hata är ett välldigt starkt ord, Jag förlåter alltid. Det är p.g.a allt hat som gör så att det blir krig.
Min första kyss: Var väldigt romantiskt faktiskt. Det var med min bästa kompis som jag hade då. Vi cyklade tillsammans och stanna upp på en bro och kysstes. Efter det var vi ihop, i en vecka eller så, HAHA!



Tagen från Frida-Tidningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: