2010-07-30
11:03:11

blandade känslor.

Tjenare ;)

Sitter i min säng, med datan framför mej och tänkte skriva det här inlägget så fort som möjligt!

Idag åker man till landet, tar med mej datan men vet inte om jag kommer ha nån anslutning, hoppas! Kommer ju få photoshop idag eller imorgon, plus att jag fixat ett jobb, fast det tar jag inte upp ennu. kanske senare, men det har ju nåt med datan att göra så det blir najs(y)
vänta måste hämta min kamera och se ifall jag har nåra bilder som jag kan lägga in
*hämtar kameran* hade nya bilder ja =)

tre nya bilder hade jag=) så jag lägger in dom nu, så får ni njuta tills nästa inlägg kommer :)




guud, bjuuder!!





Du var ju så liten. du kämpade med din sjukdom i två år, men i fredags tog det stopp. Fick veta denna hemska sak idag och man såg tårarna komma, du är underbar det vet du! tänker på dej, hoppas du har det bra!
R.I.P!♥

Postat av: Bella

vad har hänt ? :O <3

2010-07-30 | 13:11:46
URL: http://belasnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: