2010-07-05
14:37:36

emelie loggade nyss in :D:D:

FÖRLÅT F`ÖR DÅLIG UPDATE!

men jag var ju hos mormor och morfar och ikväll åker jag dit igen till på fredag så det kanske bara kommer nån liten update då. men idag åkte vi och ´fixade kontokort och leg till mej, sen bjöd mormor och morfar på lunch på greken. ikväll ska jag o brorsan bada i östersjön hos mormor och morfar. mohaha har badat alla dagar. okej ehm vad ska jag säga jag mår bra lalalla sjuukt vartmt har jag märkt, har vaknat halv ett varje dag så jag är utvilad och mår bra.. på tre dagar har jag läst 1000 sidor, ja man har ju inte direkt så mkt att göra men jag får vila iallafall. jaa men nu ska jag sätta mej framför fläkten.
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: