2010-07-28
00:06:12

i can catch everything

sicken mycisg kväll detta har varit!

sofie och dom kom vid 6 tiden, då hjälpte vi till och dukade lite, snackade och såntdära, sen åt vi, kött,potatis,sallad,bea-sås och med lite läsk. sen gick jag o sofie upp på mitt rum, snackade lite ni vet och sånt, sen gick vi ner spelade lite cluedo, haha fast sen orkade vi inte mer så vi gick upp, åt tårta och sen satte vi oss med nean och kollade på lotta på bråkmakargatan, och vet ni, jag kom på en sak, lotta är ju bråkig och dom bor på bråkmakargatan, coolt huh ? eller är det meningen att gatan ska heta så? men jaja, sen kolla vi på barnen i bullerbyn och sen gick jag sofie och vicke o körde apan i mitten, haha sofie =) aja men kvällen har varit toppen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: