2010-07-29
19:27:46

intressant=)

Aloha!

Vad tycker ni om min nya design som emelie har gjort? skitsnygg verkligen.. håller på att vänta på att skitungen ska lägga in bilderna någon gång.
Det var så himla kul för när jag gick till henne så regnade det inte. och sen gick jag o emelie och satte oss i ett fotbollsbås på fotbollsplanen och helt plötsligt när vi sitter där så börjar det spöregna men det märker ju inte vi eftersom vi sitter och pratar viktiga saker. och helt pltsligt är nästan vattnet 1 dm och då märker vi det och vi vet inte hur vi ska komma därifrån, så emelie fick ringa sin mamma och kolla ifall hon kunde köra in på planen och hämta oss, men det hade läckt in lite hemma hos emelie också så det kunde hon inte , helt plötsligt hör man emelie ba:
*hejdå* så kutar hon över hela fotbollsplanen och det plaskar runt om henne och jag vet inte vad jag ska göra, så jag gör ju självklart också så.. så nu är mina skor genomblöta  och aa. men nu ska jag latja lite. sen ska jag göra lite designer.
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: