2010-07-25
23:31:14

laget in my<3



svar: haha ja, samma här kommer ALDRIG glömma, invigningen, matcherna och allting, bäst med er alltså!!=)

hittade en film från gothiateven, kolla hela, dom filmar när vi va på gothiadiscot och sånt och i början går hanna hedman, elin thulin, emma hellquist, någon som jag inte såg vem det var och emma nordlund. mitt i dansfilmen ser man denise, någon som jag inte såg och emma nygren... sjuukt kul!!

och emelie, jag LOVAR att vi ska kunna dansa vpran dans nästa år om det blir nåt  :) tumme på det (y)
Postat av: Amanda

Hihi, det var jag som gömde mig bakom Elin när vi gick ut från discot.. (a)

2010-07-25 | 23:45:53
URL: http://datwolifes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: