2010-07-21
23:08:12

M'/ förlåt :/

hej , åå sorry att jag nte klämde in ngt inlägg förens så här sent ;/
, de bara de att jag är p landet m min bästa kompis åå
tro mig , me ideer som våra har man nte tid till datorn;)
idag har vi tex hunnit med att:
*kört runt varandra i en skottkärra
*badat nakna  ( dont get me wrong, vi va nte bland folk)
*gått typ 1kilometer t en affär ba för att köpa godis:P (okej de kanske verkar lite men vår kondition suuuuger)
*busat m vovven
... och lite mer saker som nte borde skrivas här ;) :P
men ska snart bosätta oss i lill stugan
där vi sover (:
 p u s s  ! / moa§
Postat av: matte och rebbe

svara: din blogg är jätte snygg, och din header är soo cool<3

2010-07-24 | 21:39:39
URL: http://lipglossy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: