2010-07-19
12:29:42

M'/ gästblogg ..

nämen hej alla sötisar ! (a'
hur mår ni ??
idag har ja nte gjort en skit, lr
kanske för klockan e typ b halv ett -.-
men endå, har b ätit&fixat mig HAH .
jae fett glass sugen , hoho :$
imorn skajag t min älskade mormor ,
ja e där minst en gng i veckan ,
d fett skönt åå va där för de så lugnt (a'
hon bor iaf i hölö .
sen efter ngn dag där
ska jag t min mamma , för att packa .
ja åker t sälen p söndag (y)
alla ba
'men d finnsingen snöö där nu,pucko !'
åå ja baa
MEN SERE UT SOM ATT JA SKA ÅKA SKIDOR P SOMMAREN ? D FINNS AANDRA SAKER ÅÅ GÖRA DÄR
IDIOT :D -.-
.. typ ;)
men ska fixa lite headers nu ,
venne t vem :P
, bjussar på två bilder, fula men anyways ...

 

hejdå / mmoiiz.blogg.se

Postat av: Josefin

vilket lag spelar du i? :)

2010-07-19 | 20:01:49
URL: http://duvethonjosefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: