2010-07-25
17:15:54

skakande skakande skakande nu

Tjabba, hittade en gammal kamera med ett minneskort i och plötsligt så ploppade upp nya bilder på datan, haha tänkte lägga in mina hårfärger jag har haft.

När jag var liten var jag mellanblond fast det har jag inte bild på.

sen blev jag äldre och färgade håret, jaa typ jättemörktbrunt ( det är blixten som blekte håret där)


sedan så blektes håret lite och då fick jag mörk brun men ändå lite ljusare än bilden ovan.


(bjuder;)

sen för nån vecka sen så har det blekts SKITMYCKET sen dess:


ser ni nån skillnad ?:D

och nu i gothia har håret blekts ännu mer:D

eller njaa, bara luggen och det men ni ser ju:D


i nästa inlägg kommer bilder jag tog nyss (a)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: