2010-07-25
00:36:33

wohooo!

TILLBAKA:)

shit vad skönt det va att komma hem,, men man saknar göteborg SKITMYCKET!!!! shit vad vi hade kul brudar, min hals är förstörd men skit it, alla i laget tycker min humor är sämst inklusive p 95:orna men who cares, alla skratttar inte åt skämtet utan åt mitt garv. hahaha:)

DAG 1: vi kom fram vid någon tid kommer inte ihåg. vi packade upp sen gick vi och åt sen var det bara sova för morgondagen skulle börja med match=)

DAG 2: vi gick upp tidigt tog våra gothiaband och drog på frukost, sen bytte vi om och drog på match. väl på¨matchen mötte vi frölunda(en jättestor klubb) som vi förlorade med 5-0 mot med det var bra kämpat endå. ps. stod i mål hela cupen. på kvälllen var det bara skynda duscha o fixa sej sen vidare till invigningen på nya ullevi. så sjuuuuukt coolt, höll på aatt dö:)

DAG 3: skulle vi möta ett spanskt lag tror jag eller om det var dag fyra men jaja, vi kom dit värmde upp och sånt sen körde vi match, vi vann med 2-0 och spanjorerna var så härliga, vi tog ett gruppfoto med dem, dansade små grodorna och vi fick en ''troffée'' av dem.

DAG 4: mötte umeå, förlorade med 1-0.

DAG 5: 32:delsfinal mot munka ljungby, vi kämpade och vi tog hem segern med 6-0 alltså vidare till 16:delsfinal.

DAG 6: 16:delsfinalen vann vi med någontingi kommer inte ihåg alltså vidare till 8:delsfinal.

DAG 7 : 8:delsfinalen vann vi också och gick vidare till kvartsfinal.samma dag körde vi kvartsfinal och vi vann och var alltså vidare till semifinal där vi mötte BP som vi förlorade mot. men vi var endå glada och nöjda för riktigt bra insats i VM för ungdomar.

kommer inte ihåg, men några dagar var vi på liseberg och nåra på discot som det tog 1 timme att köa till *suck* men det var kul, hahah emelie kommer du ihåg våran dans :D yeeah!!
Herregud vad vi skrattade åt ''alla barnen historierna* eller host, JAG garvade åt, skriver två stycken som är såååå roliga!

'Alla barnen var kannibaler förrutom arne för det var han som var chiliconcarne. HAHAHAHAHAHAHAHAH!!

Alla barnen kom när mamma ropade förrutom peter för han visste inte vad han heter. HAHAHAHA:)

shit veckan med er har varit, asså kan inte förklara, men jag har aldrig haft såhär kul förrut, och min röst är helt, gaaaaaaaa:P
lägger in två låtar som är *våra låtar:)*





veckan med er har varit underbar!  ps.. bilder kommer men jag ska be jessica lägga in dom :D

Postat av: hanna.h

hahaha! omg va kul vi hade! kmr aldrig glömma gothia cup 2010! och i har fan dom bästa låtarna! :D<33 stuvsta f-96 <3333

2010-07-25 | 21:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: