2010-07-31
19:47:10

wie!xD

Tjenare Angels :)

Pappa kom hem med pizza till mej o han.. linnéa ville inte ha nån mat och mamma ville inte heller o brorsan sover hos en kompis så jaa.. sitter o chattar med Kevin på msn =)§ Saknar han, men vi ska väl träffas när han kommer hem från norge i hope!

Morgondagen vet jag inte hur den ser ut. kanske drar till IP eller nåt. måste göra nåt. orkar inte sitta inne hela dagarna så nu får jag ta mej i kragen och åka någonstans och IP är alltid ett bra ställe att bara chilla på med friendsen =)

HAHA!:D aja, det tog mej en halvtimme att skriva det här inlägget, men chattar ju med kevin och har fixat lite i mitt rum så inte så konstigt. men jag slänger in nån gammal bild.


(bild från igår)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: