2010-06-01
19:49:57

bilder från konfirmation 30/5-10

lägger in lite bilder från konfirmationen, eller lite o lite bilder, rättare sagt femton stycken tagna från www.oonlylollos.blogg.se sötnosen!


vi kommer in på ett led in i kyrkan

Lollo går fram med korset:)

Från höger: Sara,Jag,Johanna,Olivia,(bella sitter bakom olivia), Ippa och Lollo.

Hur ska jag beskriva denna bild? :P

Från Höger: Sara,Jag,Johanna,(olivia bakom johanna:p:), Bella,Ippa o Lollo

Vi ställer upp för att sjunga

Elin o Lollo ska läsa, Ippa håller upp en pärla

Från vänster: Emma,Robert och Sara


elin älskling.

Sara med korset(det är då konfirmationen är slut och alla går ut)

<3

Sötisar.


Från vänster uppe: Jenny(ledare), Jag, Emelie, amanda,lollo o ippa.
Från vänster nere:Sara,Emma,Sabina,Gunilla(ledare),Olivia,Bella o Robert.

<3

tiden med er har varit (y)

Postat av: Olivia

det va kul att lära känna dig :)<3

2010-06-02 | 16:25:38
URL: http://soks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: