2010-06-08
21:31:14

bilder kommer:)

Hej förlåt för sämst updatering men jag har ju ett liv utanför bloggen oxå.

Klockan sex eller fem gick familjen hem till farmor o farfar och åt. det blev hamburgare: ) och efterrät rabarberpaj.:) vi gick hem vid åtta. sen så kom jag hem satt vid datan till halv nio. sen gick jag ut med emelie och hon har fått låna sin pappas en systemkamera så vi tog bilder med den:) jag o emelie var så smarta. båda vra kameror har gått sönder och d hade vi tänkt att vi ska dela på en systemkamera som vi kan ha den kostar ungefär 1200:- och då delar vi alltså 600:- så aa det blir kanske snart en sysmemkamera åt oss, om det går såklart(a)

imorgon är det skolavslutnin/sommarlov så aa. på morgonen går jag hem till emelie och vi fixar oss dära(a) najs va(a) men aa kommer gå hem till henne vid sju så kanske vakna vid halv sju för jag sminkar mej o sånt och fixar håret där.  ska typ ha lockar eller nåt. ingen aning:o men vi lägger in bilder sen.
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: