2010-06-15
08:34:51

DAG 2

Sitter på datakursen idag igen.

Fast idag så ska jag gå tidigare för mitt lag ska möta min brorsas lag. haha pappa ba: då kanske du istället ska springa runt o krama motståndarna istället. haha eller nåt? :P Aja dålig humor.

Idag på datakursen: Så ska vi spela in en film eller göra lixom en parodi och då valde vi svenska hollywoodfruar.. hahahahaaha :D om vi lägger in det på youtube så kan jag lägga in det här sen, så börja kommentera så är ni snälla så är jag snäll tillbaka. mohahah, nejmen ni vill inte se mej som .. jag ska inte säga vem jag kommer vara men jaja vi hörs sen, sees!

Förresten, igår så kom jag på att jag och Anna Blomberg är barndomskompisar. mohaha lägger in en bild från när vi var små:)


Jag i blått hon i blommig klänning. aaw:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: