2010-06-18
07:26:56

Dagens Fråga!

Asså jag undrar en sak.

Igår på facebook så såg jag att evelina hade skrivit att hon tyckte det var kul o lära känna oss och  så, och då börjar massa kommentera att det är fjoristext. Såhär löd texten hon skrev :

Fyfan för alla er fina tjejor jag mött! Jag är så otroligt tacksam för att ni finns här i alla läge, och ni vet att jag alldid finns här - dygnet runt.
Fy fan vad jag älskar er! ♥♥♥♥♥♥♥♥



Är det där fjortistext ? nej skulle inte tro det, hon har bara berättat vad hon vill och hon kanske kommer finnas där i alla lägen ändå ? jag har stöttat henne även fast vi bara känt varandra i fyra dagar. men so what? spelar det någon roll om man känner nån 4 dagar, 10 år, 100000 år, man kan fortfarande älska någon ? vänskap dör aldrig ut.

Så frågan till er: Tycker ni det evelna skrev var fjortistext? och motivera gärna svaret !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: