2010-06-13
11:50:29

en dag på grönan

vaknade för ett tag sedan.

Igår: Så skulle jag,mamma,pappa och viktor på resaurang vid djurgården. Pappa skulle springa milloppet inne i stan så han tog bilen bort direkt efter loppet. Jag mamma o viktor gick ned tilll bussen, tog bussen till huddinge C bytte till pendeltåget till T-centralen, sen tog vi tunnelbanan till slussen och från slussen gick vi till båten. när vi tog båten som hette Djurgården 11 så åkte vi förbi grönan och vi kollade på atraktionerna eftersom dom ligger precis vid vattnet. När vi hade stigit iland så gick vi och sen när vi gick förbi grönan så säger mamma:
äh ska vi gå in här
Jag o viktor ba: what?
då sa mamma att vi inte hade tänkt att åka på restaurang utan att mamma och pappa hade bestämt att vi skulle till grönan. snacka om överraskade. men det var kul. när vi kom hem alltså vid halv elva så somnade jag direkt och nu vaknade jag, eller njjaa, jag vaknade klockan 11 men ändå. men snart ska jag på match så vi hörs.
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: