2010-06-30
20:36:24

en text.

okej.. vill försöka skriva av mej lite.

dom tre senaste dagarna har jag gått med ett leende ett stort leende som värmde mej. jag har fått en ny vän, en vän som jag har stöttat, en vän som har stöttat mej och han heter kevin. den här killen har vart som en bror för mej och jag som en syster för han och det är jag glad över. att det äntligen är någon som skriver: jag älskar dej syster eller nåt snällt till mej. han tackade mej för att jag stöttade honom genom en svår tid och då skrev jag : men det är ju det man har vänner till. jag blir så glad när jag kan hjälpa någon och han skriver nåt snällt tillbaka. han är blivit en jättenära vän på sistonde och nu i skolan ska jag verkligen ge honom en bamsekram för att han har varit där för mej. ni skulle bara se hur snälla saker han skriver till mej, att bara veta att någon kommer vara där och stötta mej , även i dom svåraste tiderna.

tack Kevin för att du har varit där för mej. kommer alltid ställa upp för det.
BROR!

Postat av: andrea

sv: haha nej jag typ suger -.- Alla i erat lag är fan as gymma :p Tack :)

2010-07-01 | 09:34:09
URL: http://aandrrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: