2010-06-22
22:13:03

evelina berg


Evelina!

Vi har inte känt varandra länge asså inte alls länge men ändå så har vi många minnen. Du är en otroligt fin person och jag hoppas du vet det ! du är där för mej i alla lägen och jag kommer och är alltid där för dej det vet du !

när du först kom in i det där rummet på YG så fick jag direkt en varm känsla från dej. man visste att vi två skulle vara dom som blev tajtare än tajtast där och det blev vi. herregud vad vi kommer ha kul. du anar inte.

you tooke my hand you showed me how, you promised me to be around.

Yeah that´s true.

älskar dej evelina marsipan.





ta åt dej av texten!

Postat av: Evelina

älskar dig syster! Föralltid! <333333

I Will Allways Love You! allways!!



Fy fan vad kul du och jag kommer ha! <333

2010-06-22 | 23:16:27
URL: http://evesliv.blogg.se/
Postat av: Evelina

ååh, saknar dej :(<3

2010-11-30 | 12:28:50
URL: http://ewelinaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: