2010-06-05
16:30:08

*i miss u*

Tjenare:)

Sitter här i ett kallt rum, i en varm soffa under en varm filt. sitter o myser o kollar på teve. Syster sitter bredvid mej o glor på pippi o jag chattar med Hanna:) Vad händer ikväll då. joo myser med familjen, grillar och äter godsaker. ska blir riktigt najs(y)

imorgon ska jag ju somsagt till SHKLM, emelie skulle leta efter en bikini o jag köper väl jag nåt oxå.

jag vill ha en såndär myskväll så kväll. där man bjuder hem kompisar, sitter och kollar på film och bara myser. låter in det härligt. ska se ifall jag kan det någon helg.
Nästa Helg så ska jag til årsta för där är det som ett slags möte med hammarbyspelarna, så vem som helst kan komma dit och få ta foton och få autografer av hammarbyspelarna. Min familj ska dit och kanske emelies också. det ska bli riktigt najs(y)

men nu ska jag tagga.
vi ses sen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: