2010-06-22
10:12:35

i wanna be a billionaire

tjenare!

vaknade nyss. sitter o äter lite frukost som jag gjorde på en minut typ. imorgon HOPPAS jag verkligen att evelina kan sova hos mej. snälla mamma :) haha, det kommer bli så himla kul isf. så snällasnällasnälla!;)

Idag vet jag inte vad jag ska göra. kanske vara med evelina(a) men vet inte än. annars ska jag gå ut i solen.jag satt o chattade med evelina från 21:00 till 1:00 inatt. jobbigt faktiskt, och så webbade vi hela tiden även fast jag var trött som en fisk. jag somnade och så ringde hon mej, fast jag hade på ljudlöst men ändå. :P

Viktor om du läser det här: MESSA MEJ !! :) Eller logga in på facebook eller nåt!

Men nu ska jag kiila. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: