2010-06-08
16:00:07

jag älskar dej!

okej nu är det så att jag gillar en kille och har gjrot det ett tag nu och jag måste bara få skriva av mej vad jag känner.

jag vet inte hur det började men jag märkte bara att du var snäll och såg väldigt bra ut. jag fastnade vid dej och fick sedan ditt nummer. vi började messa och allt blev prima. jag fattar inte men nu så fort du kollar på mej och dina läppar säger hej så blir det en tobbenkänsla från tårna upp till hjässan. asså jag blir hyperglad och springer runt och säger: han sa hej till mej guuud:) hahha kallas det kärlek eller vad? vi är inte tillsammans och jag vet inte ens om du gillar mej men jag hoppas verkligen det. du är inte som alla andra. du är speciell.! när du ler ´stannar allting till och det känns som det bara är du och jag lixom. när du skickar mer en två hjärtan så blir jag gladare än gladast! och när jag kramade dej så kändes det varmt att stå där och iallafall bli omhålllen av någon. och jag kan inte beskriva dej men jag älskar 'rligt dej, och snart är tiden till att jag berättar det också. hur mycket det än kommer göra ont om du inte gillar mej så måste du veta sanningen .


kanske några som känner igen sej  i det jag skrivit?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: