2010-06-21
00:48:50

laget in my <3


WOW!
Jag vet inte vart jag ska börja men jag hoppas att ni kommer att tänka att vi verkligen är en speciell familj!

Jag tror jag aldirg fått såna vänner som er, sånna som gråter,stöttar,tröstar och skrattar med en. Vi har aldirg haft svåra tider och när jag tänker på hur kul vi har haft så är det här ändå bara början. fatta vilken kul sommar vi kommer få tillsammans, när vi drar till gothia txempel. Visa upp oss och vara stolta i dom tröjorna som vi bär på oss. Stuvsta iff96 , jag slår vad om att andra lag blir avundsjuka på oss eftersom vi har den lagandan som andra lag absolut inte har. dom är avundsjuka för att vi har roligare och om en råkar illa ut så stöttar vi alltid varandra. jag tror jag aldrig sagt det här men då passar jag på nu.
Jag älskar er Stuvsta IF f96!♥

Amanda A
Denise
Ellinor
Emelie
Emma L
Emma N
Inez
Jennifer
Johanna L
Johanna O
Linn E
Liv
Moa
Sofie D
Sofie J
Kristin
Rebecka
Elin
Emma No
Victoria
Frida
Hanna
Rosanna
Melinda
Lia
Emma H
Jessica.

Känn er älskade !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: