2010-06-23
18:41:41

phu.

sådära. nu har evelina åkt hem :(

Orkar faktiskt inte berätta men jag gör det ändå lite kortfattat :D jag mötte evelina vid tågstationen. vi gick till älvsjöbadet, men sen visste vi inte vart vi skulle gå, men vi gick rätt väg och sen var vi osäkra om vi verkligen gick rätt väg så vi gick tillbaka hela vägen som tog en halvtimme och sen frågade vi några som gick, evelina ba:

Ursäkta vart ligger älvsjö badet?

Och kvinnorna berätta och sen så sa vi tack och började gå, och då gick vi samma väg som förrut så vi hade gått till rätt ställe men sen gått tillbaka. sen när vi kommer fram så kommer det två andra damer, och evelina ba :

Tack så mycket för vägvisningen

Och damerna kollade skitkonsitgt på henne. jag ba:

Men eve det där var ju inte samma damer som visade oss vägen.


HAHAHAHAHAH!!!

Sen på bussen på vägen hem så stananr bussen och evelina flyyger över asså jag menar verkligen flyger över en barnvagn och mamman kollar surt på henne.

haha klockren dag. tack evelina.
och imorgon ska hon dra o shoppa men jag handlar väl också nåt då. sen tar vi tåget hem till mej så slaggar hon här.

puss

Postat av: Evelina

tack själv för en klockren dag!



Det var bra att du tog dagens höjpunkter med bussen och tanterna ;) <33

2010-06-23 | 20:40:03
URL: http://evesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: