2010-06-10
18:38:05

phu

kom hem nyss!

Usch vad jobbig dag. först åkte jag o pappa till sjukhuset och det tog ungefär 45 minuter dit. sen så gick vi och pratade med nån om vad som hade hänt min arm. pappa ba: hur länge ska vi sitta o vänta. hon ba: Jaa ungefär 2 timmar. jag ba: whhhattt två timmar?!?!?! så där satt vi i två timmar och hade tråkigt. sen så skulle jag gå och prata med någon och hon kollade på handleden och sen skickade hon upp oss til röntgen. och det tog ungefär 45 minuter att vänta på att jag skulle röntgas och så röntgen tog typ 20 sekunder. sen kom vi ut och då fick vi reda på att det bara var en ...... stukning! asså fattar ni, vihar väntat i typ 3 och en halv timme så var det bara en stukning.
aja det gläder mej att jag kan spela fotboll iallafall.

men nu ska jag ta det lugnt. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: