2010-06-12
14:37:19

roligt!


              

Hey hey yeahyeah. :) detta är alltså jaag:D ska snart ladda ner ett program som man kan göra headers och sånt i så det är bra. Imorgon kommer leijonen och kollar på min match typ:P haha nervös eller vad.. skadadde mej idag så hoppas jag kan spela imorgon. titta in i min blick. aaw vad snälla ögon jag har(a) men jallafall sitter o lyssnar på NRJ eller som jag säger till emelie RNB haha :) roligaste humorn ! Städar mitt rum också. duktigt jossan! sitter o tuggar tuggummi också. pappa är iväg och springer nåt lopp den heter ntå med milen. men iallafall. sen åker jag mamma o viktor komunalt in till stan där vi tar båten över till djurgården och där äter nästan hela familjen middag, eftersom min älskade vän även kallad min lilla lilla lilla syrra är hos mormor och morfar. updaterar mer sen när jag städat klart rummet om jag orkar och om vi inte hunint åka.
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: