2010-06-21
00:11:09

summertime



Ja, vad ska man skriva, städade mitt rum nyss, och sen tänkte jag gå och lägga mej men så frågar mamma ifall jag kan vara uppe med henne och kolla på spökhus . och snäll som man är så stannar man uppe.
imorgon bär det emot stan, där kommer min älskade bästavän från göteborg vara med sina göteborgkompisar ;) vi kommer gå till gamla stan tror jag, snacka, sätta oss på nåt cafée. najs huh? vet inte hur länge jag blir borta men det blir väl några timmar. sen ska jag hem, sätta mej i solen och steka lite. sen ska jag prata med evelina om some things. kan fortfarande inte fatta att det är sommarlov. och jag vet att det kommer bli sämst updatering men daa. sommar LOV innebär att man ska vara ute mycket,vara med kompisar, sporta , ja allt det där. men kommer självklart att slänga in bilder och såntdära. det här blev väl ett bra seriöst inlägg? eller alla mina inlägg är seriösa men endå. nu ska jag ta och tagga härifrån.
ses


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: