2010-06-23
19:19:28

test-

1. Finns de någon av de motsatta könet du gillar mer än vän? nej
2. Har du blandat mediciner med alkohol? nej
3. Vilken färg har din mobil? roosaa
4. Gillar du att läsa? nae
5. Har du något husdjur? a katt:)jag och han är släkt för jag är ju sååå kattig -.-
6. Äger du ett par rosa string? nepp
7. Har du någon hemlig dröm? klart
8. Isåfall, vad? jaadu
9. Favorit godis? vet inte, men nästan allt godis r ju gott :D
10. Är du kär? nej!
11. Vilken årstid tycker du bäst om? summer!.
12. Framför eller bakom kameran? framför tror ja.
13. Tycker du om kanelbullar? och vanlijbullar.
14. Har du någon pojkvän/flickvän just nu? nej
15. När fyller du år? 27 december
16. Vilken färg är det på dina väggar? vita,
17. Spelar du något dataspel? inte ofta men kan hända
18. Isåfall, vilket/vilka? facebooks
19. Hur gammal är du? 13 bast
20. Favoritfärg? rosa,svart,vit
21. Går du i någon sport? fotboll 4 life
22. Vilken färg har du på dina sockar just nu? har inga på mig.
23. Vad sa du senast? vem kommer nu
24. Favoritmat? ingen aning
25. Vilken bok håller du på med att läsa just nu? ingen
26. Hur mycket shoppar du för varje månad? inte inte vet jag?
27. Har du en egen digitalkamera? trasig
28. Vad ser du utanför ditt fönster? träd,hammoc,grill
29. Vad har du på dina väggar? vänta räknar *1.2.3* pallar inte räkna
30. Har du många bilder på din data? HAHA det kan jag inte räkna?
31. Vem ringde dig senast? Mamma
32. Vad står det i ditt 48:onde sms? orkar inte kolla.
33. Och vem är det ifrån? -
34. Har du körkort? hallå? jag är 13
35. Vad åt du senast? åt nyss en smarties 
36. Gillar du skolan? kompisarna ja. annars inte
37. Vilken var den senaste låten du lyssnade på? nothing on you
38. Har du något smycke du absolut inte vill tappa bort? ja
39.Om jag säger va, så säger du...? E
40. Vilken var den senaste hemsidan du var inne på? facebook o blogg.
41. Längtar du till något? jaaaaaaaaaa.
42. Om ja, till vadå? imorgon
43. Vem pratade du senast med på msn? kommer nte ihåg
44. Om du sträcker ut din högra hand, vad nuddar du då? luft
45. Gillar du att bada? Jaaaaaaa
46. Brukar du bli nöjd med bilder på dig själv? nej:(
47. Har du någon dricka nära dig just nu? cola
48.Tycker du om din klass? mm
49. Har du någon bästavän? jaa 
50. Bilit sviken?
 a 
51. Blivit dissad?
om jag har
52. Bytt skola? men jaaa 
53. Har du varit kär de senaste vekorna?
 mm, men han gillar inte mej tror jag
54. Förlorat vänner? jaaa tyvär...  
55.
Vad är ditt längsta bråk? 1 år ungefär,
56. Gjort nått som du ångrar? JAA OM JAG HAR 
57. velat dö?

58. Vad ska du göra idag? inget spc.
59.Hur svarar du i hemtelefonen? Jossan eller ''hallå''
60.Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå
61.Ringer du mycket? ganska.
62.Från mobil? aa.
63.Vem ringde du senast? mami
64. timmar sömn inatt? 8 timmar
65.Sover du ensam? japp :( 
66.Vad ser du fram emot? finns mycket
67.Vad vill du ha just nu? har allt;)
67Vem hånar du? ?
68.Vem saknar du mest? .....
69.Vem vill du helst slippa? Jobbigt folk 
70.Vem stör du dig på? Finns väl några 
71.Vem vill du sova bredvid inatt? .....
72.Vilken buss åker du oftast? 744,709
73.Vilken årstid är det nu? Sommar
74.Har du varit kär? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D  
75.Är du kär nu? Ne.....
76.Är du en bra partner? ?.
77.Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? ja :)
78.Vad åt du senast? smarties fortfarande
79.Är du polare med grannarna? njaa.
80.Har du varit utomlands? ja
81.Var är dina syskon just nu? viktor: göteborg och linnea: bredvid mej
82.Vilken tid gick du upp imorse? 8
83.Vad gjorde du kl 2 inatt? förmodligen sov jag
84.Vad är det första du gör på morgonen? kollar mobilen
85.Vad ska du göra efter det här? ge datorn till mamma.
86.Vad ska du göra ikväll? inget
87. vad ska du göra imorogn? vara med evelina 
88. Vad gör du om precis en vecka?
Hmm har inte en aning.
89. Har du ett bra liv? Jaa har jag väl
90. Vem skickade du senast ett mms till? ingen aning
91. Vad stog de på de? -
92. Vem skickade du sms till senast? orkar inte kolla
93 Vad stog de på det?-
94. Har du rökt? nej, STOLT
95. har du snusat? nej
96. Har du tagit dråger? vad tror ni om mig?
97. Tycker du att du har en bra familj? Jaa, Underbar
98. Bästa kill kompisar? äähm. Albin  
99. Bästa tjej kompisar? Har många..
100. Nu var detta slut. TACK
Postat av: Viktor

Överdrivet långt?!

2010-06-25 | 11:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: