2010-03-22
19:30:32

aaw!

Hej sötisar!

Sitter i mörkret så jag ser inte tangenterna mohahahxD
Sitter och kollar på 2 1/2 man:) Men aa, pappa kanske handlar hem donken till mej eller en pastasallad.. får egentligen inte äta men jag r UTSVULTEN!! har inte ätit någongång idag! Intresseklubben antecknar:) Men nu ska jag bara sova tills pappa kommer hem!

Miss u Sister!



Vet ni.. jag och nea bråkar varenda dag.. asså typ hela tiden.. men asså vi skulle inte vara riktiga syskon om vi inte bråkade asså vi bråkar,skrattar,gråter och tröstar varandra.. det är ju sånt som systrar gör för varandra, och hon är så pass liten men hon tänker som en vuxen kvinna.. asså det känns som hon är min bästavän, henne jag kan lita på mest.. så aa, jag ska faktiskt visa lite mer hänsyn till henne när vi bråkar så att hon förstår att jag inte vill henne något illa!

ÄLSKAR DEJ!!

Postat av: linnea

Okej :)

2010-03-22 | 19:39:04
URL: http://neuus.blogg.se/
Postat av: Tove ♥

sv: Jag har feber och är lite förkyld. Hoppas att du har haft en bra dag =)

2010-03-22 | 20:11:05
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: