2010-03-07
23:11:10

bilder och en konversation(A)

Hej Biatches(A)

Tänkte lägga in lite bilder från helgen och bilder som jag tagit nyss så... njuut:D



Mimmi Kusin:D


Två kusiner som njuuter:D


Jag på Max:P


Bjuder som ***


Peace;)


Pyamas(A)


Jag i tofs:P


Fastnar INTE på bild idag!!


Älskar linnéas vägg(förlåt för suddig bild)


Kvällens Outfit(pyamas)ps.. det r shorts!


Min kväll:) Mina
Rosa ljus och min Rosa Dator=) Me looove:d


HAHA förresten jag måste berätta en sak som hände idag när jag och viktor hade vart ute på en promenix:

Viktor:
Visstja, nästa år ska vi till fjällen=)
Jag: Japp.. då kanske Emelie vill följa med:)
Viktor: EMELIE!? Nej jossan du får för *** ta att stanna hemma då..
Jag: Haha, vadådå?
Viktor: Hon Erövrar mej!
Jag: Erövrar?
Viktor: Ja.. hon är ju bättre en att vara bäst.. och jag är bäst.. då är hon bättre:/

HAHA trattskit vad jag garvade asså jag bara la mej ner på marken och asgarvade det var så kuul:D

Men nu ska jag slagga, puss på rumpan bebisar!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: