2010-03-24
20:38:29

i don´t give a shit!

Varför är inte bara alla sej själva egentligen?
När man träffar nya personer i sin omgivning så kanske man förändrats.. och det har jag gjort.. både på ett bra och ett dåligt sätt. det bra är att jag äntligen har funnit vem jag egentligen är, vem jag trivs bäst att vara .. det dåliga är att jag faktiskt lyckades att förändra på mej.. jag är den jag är.. går inte att ändra på och jag ska vara stolt över mej själv.. om någon säger åt mej att jag är ful, har fula kläder, är bitchig.. blablabla.. do u know.. I DON`T CARE! jag gör vad jag själv vill och lixom ingen ska komma in i mitt liv och ändra det.. jag har sagt nej en gång, det är nej en gång.. asså svårt att förstå?  Som när man går med skrivade byxor, who cares.. det är en klädstil. låt oss gå med det om vi vill.. jag bryr mej inte om jag blir kallad fjortis... jag är inte normal jag är inte perfekt men bara för det betyder det inte att jag inte passar in i nåt.. var glada med att ni blev just ni.. om era vänner inte älskar er, har ni väl föräldrar eller nära släktingar som gör det? tänk så nästa gång du blir nertryckt.. jag älskar mej själv och ingen annan ska ändra på mej! Så försök inte att göra det.. det här är inte ägnad åt en person eller två eller tre utan ALLIHOPA!!





Tjenare.) var bara skönt att skriva ut lite(A) Har inte gjort nåt speciellt.. bara pluggat och städat rummet.. men nu måste jag skynda mej.. det okända har redan börjat:O :) puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: