2010-03-20
08:01:03

i know u love me! : )

Två läsare änsålänge:) keep read my blog(A)

FÖRLÅT att jag inte bloggade igår.. men asså jag somnade efter solsidan, och var skittrött.!

Ehm.. Ska snart gå upp och packa det som ska vara till lagfotograferingen och matchen ikväll.. asså har liite bara liite stressigt idag-.- klockan kvart i elva slutar min lagfotografering, då ska jag byta om i kvarnberga och sedan springa till konfan.. då har vi heldag till klockan tre och sen ska jag hem, äta middag sen drar jag på fotbollsmatch.. herregud! :) Har glömt att ta nya bilder.. eller asså jag har nya bilder men jag hjar inte min telefon här så jag kan inte skicka över dom för att jag skickar ju via bluetooth för jag har ingen sladd.. men nu ska jag äta frukost och sen ska jag byta om så KANSKE ni får outfiten för alla tre ''sakerna'' idag;)

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: