2010-03-14
11:22:25

i know u love me(A)

Hej!

Asså jag vet inte ens om jag har vaknat.. är sjuuukt trött iallafall! Förlåt att jag inte updaterade nån mer igår.. men jag var ute med emelie sen klockan åtta kollade jag melodifestivalen och sen så somnade jag.. haha sweet(?):) Asså ååå blev så arg igår på melodifestivalen.. Anna Begendahl eller vad hon nu hette var inte ens bra.. Mamma ringde fan och röstade typ 20 ggr på Salem Al Fakir! Han var typ bäst.. han har en sån jäkla energi i sej lxm! haha.. hans låt har fastnat på huvudet: I better keep on walking Keep on walking(A)


Haha.. Erik Saade var också bra! Men jag tror att Salem Al Fakir Hade kommit längre i Norge Faktiskt! Menmen allt kan hända..

Igår somsagt var jag ute med Emelie.. vi var på dagis och typ gungade, men sen så typ kasade snö nerfrån taket så vi blev asskrajja.. Sen gick vi till hennes trädgård och pratade om idioter och såna, som helt enkelt inte har nåt liv.

Vi tog nåra bilder.. men fyfan vilka bilder assa! Ska be emelie ta bort mitt ansikte på alla bilder..

c ya biatches:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: