2010-03-09
20:09:27

ingen rubrik..

Tjobbapalobbalobba:D

Kom hem från träningen för ett tag sedan. Det var skitkul! Vi var först ute och joggade i en halvtimme och sista biten självklart så stukade jag foten.. men jag sprang ändå.. sen körde vi fys och sånt;) Är precis nyduschad så aa.. ska kanske ta bilder sen men jag vet inte om jag pallar för jag hittar inte kameraladdaren och ''fotomobilen'' är också urladdad, såå aa. och webben r så seg att starta, men isåfall blir det bilder imorgon med webben..

Iallafall.. Imorgon ska jag på konfa med flummate så aa jag nås ej genom datan men ofc på mobilen(A) men nu ska jag fortsätta kolla på nåt program på femman, visstja det heter dating in the dark typ:P haha okejj c ya(A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: