2010-03-07
01:30:22

Love U All , NOT`^^

Okej Sweetisar!

Ska inte sova ännu.. sitter och kollar lite på brottning.. askul!
Imorgon ska jag ut och sälja korvlådor kom jag på.. haha vi ska samla pengar till Gothia kulkul alltså att samla in pengar:/ orkar inte, men jag gör det för laget.. aww visst är man snäll.. nejmen asså klart det ska bli kul, ska fråga ifall emelie vill hänka. hon kommer ju hem från fjällen imorgon men hon kanske kan gå ut med mej på kvällen eller nåt.. har saknar henne som *** så det ska bli ASKUL att träffa henne verkligen!(A)

Btw... har asont i halsen.. haha anteckna det om ni vill men ni behöver inte.. men jaja, nu ska jag dra och slaggish, eller nej jag ska inte sova, jag ska fortsätta kolla på brottningen.. okej vilket kul liv jag har men nej det har jag inte , mohahha okej r liite trött nu, och då blir jag så jäkligt flummig.. men nu ska jag sluta skriva, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: