2010-03-01
01:05:37

min twinie!

Alla Mina Kommentarer är borta..-.-

Jaja, men asså när ni ska skriva någon fråga i frågestunden så våga ''visa'' vilka ni är, eller rättare sagt vad ni heter, gillar inte anonyma, visar bara att dom kanske skäms över frågan, ellr vill mej nåt illa, så snälla.. skriv era namn tack!


Okej, nog pratat om det.. Ska ju typ till landet på tisdag och då ska min älskade twinie följa med(A) Love her Humour(stavning!?)  Haha, men hon bara KANSKE skulle följa med, menmen, haha:P Och anledningen till att jag kallar henne twinie är att vi har så många gemensamma saker tillsammans:


Båda heter Johansson i efternamn
Båda har en katt
Våra pappor är bästavänner, eller nåja, min pappa och hennes halvpappa.
Vi har kännt varandra sedan blöjår.
Våra mammor är riktigt bra vänner!
Hon fyller år fyra dagar efter mej,(jag fyller år 27/12 hon fyller år(31/12)
Jag bodde i ett hus och sen när min familj flyttade ut då flyttade Angelicas familj in.
Båda Hejar På Hammarby, eller våra familjer gör det, så vi brukar dra och kolla på bajjenmatcher tillsammans..!

 Jaa , det var Lite Saker som ni fick veta om mej och Angelica.. Visst är det ganska scaary? tycker jallafall jag(A)


    

Man kanske ser, men om ni tittar noga på andra bilden så borde ni lägga märke till hennes fina näspiercing(A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: