2010-03-18
16:41:20

ooold picture!!!!!

Tjatja:)

Tänkte faktiskt lägga in en låt i slutet av inlägget idag:)

Idag har vart en skitjobbig dag.. efter som typ alla i familjen har maginfluensa så har jag okcså börjat få det.. :/ sad but true! ;) Men vi började med typ Matte, sen engelska, spanska, blablablablabla okej intressant hahaxD ååh vad skönt det ska bli och sova efter det här inlägget. omg har skitont i magen! Okejj.. men asså idag spelade jag in en video eller två om den andra sparades.. ena när jag gjorde ''moonwalk'' och andra på mej och emelie på musiken:P Sen lägger jag in nåra bilder från dagen också fast det blir lite senare ikvääll för jag har inte min mobil här;) men slänger in en gammal bild sålänge*godnatt* eller inte godnatt men bara för stunden,)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: