2010-03-01
11:42:44

rikare idag(A)

Godmorgon:)


Mamma skrek på mej idag att jag, viktor och nea skulle åka med mormor och morfar idag istället, haha, mormor skulle bara vara hos frissan klockan tolv och efter det så kommer dom.. Farmor och Farfar kom upp och gav mej och mina småsyskon pengar, helt utan en anledning, hundra kronor var:) Så hundrafemtio kronor rikare sen igår, sen så var ju jag på invertering på mammas jobb för ett tag sen och då tjänade jag ihop 500:- så jag har alltså blivit 650:- rikare.. fast jag får mina femhundra snart!

Men iallafall: när jag sitter i bilen på väg till mormor och morfar så kommer vi säkert stanna på donken och då passar jag på att blogga så alltså på fyra eller fem dagar så bloggar jag självklart kanske varje dag, det r väl bra huh!? men nu ska jag packa,
P U S S !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: